Proszę o wykonanie tego zadania! Pliss :)

Rak: występowanie, inne cechy
Oczlik: występowanie, inne cechy
Rozwielitka: występowanie, inne cechy
Ślimak zatoczek rogowy: występowanie, inne cechy

Zadanie z zeszytu ćwiczeń z "Przyroda dla klasy szóstej" str. 67 z. 7

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:21:07+01:00
Do słodkowodnych skorupiaków należą miedzy innymi oczliki i rozwielitki.Występują w planktonie pod sama powierzchnią wody,są pokarmem dla ryb ich narządem ruchu są czułki.
Na dnie jeziora możemy spotkać innego przedstawiciela skorupiaków słodkowodnych raka rzecznego.Jest wszystkożerny,poluje nocą.Oddycha skrzelami.Rozmnaża się płciowo.Żyje około 20 lat.W jeziorach żyją także ślimaki.Zatoczek rogowy występuje w zbiornikach z wodą słodką,w Polsce jest pospolity.Odżywia się roślinami.

19 2 19
2010-01-16T16:51:16+01:00
Rak
występowanie: dno jeziora
inne cechy : jest wszystkożerny, poluje nocą

oczlik
występowanie : w planktonie
inne cechy :skorupiak

rozwielitka
występowanie : w planktonie
inne cechy : jest pokarmem dla ryb

błotniarka stawowa
występowanie : zbiorniki słodkowodne
inne cechy : posiadają masztę

zatoczek rogowy
występowanie : w wodach słodkich
inne cechy : odżywia się roślinami

wiem że nie pytałaś o błotniarkę ale dałam. Dałam wszystko po kolei .;D życzę powodzenia.
41 4 41