Odpowiedzi

2010-01-16T15:21:06+01:00
1. Woda daje życie. Nawadnia organizm, umożliwia proces fotosyntezy, pozwala zachować higienę.
2. Ja bym polała przedmiot/substancję czy co tam jeszcze wodą i sprawdziła czy wsiąka.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T15:22:35+01:00
Zad.1
- służy do kąpieli , higieny osobistej .
- jest niezbędna do rozwoju roślin .
- transport między krajami , do których nie można dojechać pojazdem tj.samochód,tir.
- jako rozrywka , baseny , sauny .
- elektrownie wodne .
Zad.2
zostawić ją odkrytą na wolnej przestrzeni.po jakimś czasie zobaczymy efekty.
2 3 2