Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:42:33+01:00
Kiedy kapłan mówi " Przekażcie sobie znak pokoju", zgromadzeni wierni podają sobie dłonie w imię Pokoju. Znak pokoju jest jednym z najstarszych zwyczajów chrześcijańskich i moim zdanie najpiękniejszym. W ten sposób możemy pojednać się z Chrystusem.
2010-01-16T16:14:48+01:00
Komentarze- można powiedzieć pokój z tobą . Można tylko podać rękę.