Zakreśl słowa które nie pasuja do pozostałych.

Przykład:
1 scary,(beautiful) terrible horrible
zakreślić beautiful (zakreślam nawiasami bo niemam czym innym xD)

2 tall big long little

3 mouth tail pear body (tutaj na 100% będzie pear)

5 strawberries trees bananas peaches

6 eye ear apple nose

POMÓZCIE NIEWIEM CO PODKREŚLIĆ !!!!!! :( :( :( :( :( :(

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:30:07+01:00
1 beautiful
2 little
3 pear
5 trees
6 apple
1 1 1
2010-01-16T15:30:15+01:00
2010-01-16T15:31:18+01:00
2 tall big long(little)
3 mouth tail (pear) body
5 5 strawberries (trees) bananas peaches
6 eye ear (apple) nose
:P łatwe :)