Odpowiedzi

2010-01-16T15:35:37+01:00
Odpowiedź D- borsuk waży 10 kilo
3 2 3
2010-01-16T15:38:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:38:48+01:00
Dwa koty i borsuk ważą 25kg, a kot i dwa borsuki waża 35 kg.Czyli:
A.borsuk wazy trzy razy tyle co kot
B.kot waży 15 kg
C.kot waży około 3,3 kg
D.borsuk waży 10 kg

x-kot
y-borsuk

2x+y=25 /* -2
x+2y=35

-4x -2y= -50
x +2y= 35

-3x=-15
x=5kg

x=5
x+2y=35

x=5
2y=35-5

x=5
y=15

kot waży 5kg a borsuk 15kg
21 2 21