Odpowiedzi

  • neli
  • Początkujący
2009-09-28T15:53:03+02:00
M.paryżanka,rzymianka,paryżanin,rzymianin. D.paryżanki,rzymianki,paryżanina,rzymianina C.paryrzance,rzymia nce,paryżaninowi,rzymianowi B.paryżanki,rzymianki,paryżanina,rzymianina. N.z paryżanką,z rzymianką,z paryżaninem,z rzymianinem. M.o paryżanka,o rzymianka,o paryżanin,o rzymianin. W.paryzanka,rzymianka,paryżanin,rzymianin.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T16:02:32+02:00
M. Prażynka / Prażynki
D. Prażynki / Prażynek
C. Prażynce / Prażynkom
B. Prażynkę / Prażynki
N. Prażynką / Prażynkami
Ms. Prażynce / Prażynkom
W. Prażynko / Prażynki

M. Paryżanin / Paryżanie
D. Paryżanina / Paryżanów
C. Paryżaninowi / Paryżaninom
B. Paryżanina / Paryżaninów
N. Paryżaninem / Paryżaninami
Ms. Paryżaninie / Paryżaninach
W. Paryżanin / Paryżanie

M. Rzymianka / Rzymianki
D Rzymianki / Rzymianek
C. Rzymiance / Rzymiankom
B. Rzymianke / Rzymianki
N. Rzymianką / Rzymiankami
Ms. Rzymiance / Rzymiankach
W. Rzymianko / Rzymianki

M. Rzymianin / Rzymianie
D. Rzymianina /Rzymianinów
C. Rzymianinowi / Rzymianinom
B. Rzymianina / Rzymianów
N. Rzymianinowi / Rzymianinom
Ms. Rzymianinie / Rzymianinach
W. Rzymianinie / Rzymianie
1 5 1