Odpowiedzi

2010-01-16T15:44:52+01:00
Pekin 39° 55' N 116° 23' E
New Delhi 28° 7' N 77° 2' E
Tokio 35°41' szerokości geograficznej północnej i 139°46' długości geograficznej wschodniej
Bagdad 33° 20' N 44° 23' E
Bangog 13° 45' N 100° 31' E
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:45:37+01:00
*Pekin
39° 55' N
116° 23' E
*New delhi
28° 7' N
77° 2' E
*Tokio
35° 40′ N
139° 46′ E
*Bagdad
33° 20' N
44° 23' E
* tu raczej chodziło o Bangkok a nie bangog ;)
13° 45' N
100° 31' E

5 4 5
2010-01-16T15:46:24+01:00
Pekin : 39° 55' N, 116° 23' E

New Delhi: 28° 7' N, 77° 2' E

Tokio: 35°41' N, 139°46' E

Bagdad: 33° 20' N, 44° 23' E

Bankok: 13° 45' N, 100° 31' E

3 4 3