Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:47:24+01:00
A) gaz
b) gaz
c) gaz

Ale mogę się mylić:P
12 3 12
2010-01-16T15:49:05+01:00
Wszystkie 3 pierwiastki w temperaturze pokojowej (ok. 25°C) występują w gazowym stanie skupienia.
8 4 8
2010-01-16T16:03:58+01:00
A) gazowy, bo temperatura wrzenia wynosi -195,8 °C
b) gazowy, bo temperatura wrzenia wynosi -182,97 °C
c) gazowy, bo temperatura wrzenia wynosi –185,70°C
6 4 6