Odpowiedzi

2010-01-16T15:49:23+01:00
CO JEST WIĘKSZE 3/4 LICZBY 1i1/7 CZY 5/9 LICZBY 1i 1/2

3/4*8/7=6/7
5/9*3/2=5/6

6/7 czy 5/6
36/42 czy 35/42

Teraz już chyba łatwo stwierdzić, że 3/4 liczby 1 i 1/7 jest większe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:50:15+01:00
3/4*1i1/7=3/4*8/7=6/7
5/9*1i1/2=5/9*3/2=15/18=5/6

6/7=36/42
5/6=35/42

6/7>5/6
2010-01-16T16:26:19+01:00
¾ * 1 1/7 = ¾ * 8/7 = 6/7 = 36/42
5/9 * 1 ½ = 5/9 * 3/2 = 5/6 = 35/42
6/7 > 5/6