Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-28T15:40:28+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Ewa
46km/3h=15,(3)km/h

Ola
15,3km/h

15,(3)>15,3

Odp. Szybciej jechała pani Ewa.
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T15:40:47+02:00
46km/3h=16,(3)km/h
15,3 km/h<16,(3) km/h
Odp.Ewa jechała szybciej.
17 3 17
  • Użytkownik Zadane
2009-09-28T15:41:31+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
46 : 3 = 15 1/3 km/h = 15,(3) km/h


15,(3) > 15,3

Odp.: Pani Ewa jechała szybciej
13 4 13