Odpowiedzi

2010-01-16T16:09:17+01:00
Droga Kasiu! miejsc. 16.1.10r
Piszę do ciebie ten list bo chcę cię zachęcić do przeczytania
przygód Odyseusza.
jest to bardzo ciekawa książka, pełna przygód i historii.
Nie będę Ci zdradzała szczegółów ponieważ musisz się sama o tym przekonać. Napewno nie będziesz żałowała że to przeczytałaś.
Czekam na odpowiedź. Mam nadzieję że ci się spodoba.
Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:10:11+01:00
Droga aniu! 12.01.10

Przepraszamże nie odpisywałam / odpisywałem na Twój list ale miałam dużo nauki.
Chciałam / chciałem opowiedzieć Ci o wpaniałej książce którą przeczytałem.Tytuł jej to przygody odyseusza a głównym bohaterem jest odyseusz..który .....(tu piszesz cos o nim
ze cos tam zrobił) i jesli chcesz to wiedziec jak to zachecam do przeczytania tej ksiazki.
Ciekawa / ciekawy jestem czy czytałaś już coś takiego. jeżeli tak to bardzo Cię proszę, żeyś opowiedziała / opowiedział mi o tym.
Pozdrawiam Cię serdecznie.



podpis

mogłam do bardziej udoskonalic ale nie czytałam tej ksiazki ale mysle ze cos podpowiedziałam:)
pozdro!