Objaśnijcie, w jakich sytuacjach możemy użyć podanych przysłówi powiedzeń.
1. Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu.
2. Każda droga dobra, bo do ludzi prowadzi.
3. Wszystko jest na najlepszej drodze.
4. Nie tędy droga.
5. Czuć się jak groch przy drodze.
6. Kiedy chęci dobre, to i droga krótka.
7. Chodzić własnymi drogami.
8. I na równej drodze można się potknąć.


PROSZĘ JAK NAJSZYBCIEJ!!
Mam Na Poniedziałek.

Z gÓrY dZiĘkI:)

3

Odpowiedzi

2010-01-16T16:09:16+01:00
1.wszystkie drogi prowadzą do jakiegoś celu
2.każda rozmowa lub spotkanie jest otwarciem na świat
3.nikt nie jest idealny , i zawsze może sę mu coś nie udać
4. kiedy mamy ochotę to świat widzimy w kolorowych barwach i mamy chęć do pracy a kiedy coś robimy z ochotą to zrobimy to szybciej i lepiej
5. gdy się starasz, to wszystko łatwiej pójdzie
13 2 13
2010-01-16T16:13:10+01:00
1.wszystkie drogi prowadzą do bogactwa.
2.że każda droga dobra ktura do dobrych ludzi prowadzi.
3.że wszystko idzie jak powinno.
4.że ktoś błądzi z rozsądkiem.
5.czuć się nie spostrzeganym.
6.że jak ktoś chce coś zrobić to zawsze będzie miał na skróty.
7.nie papugować po kimś tylko robić to co się potrafi.
8.że jak ktoś żle robi to żle mu się dzieje.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:17:28+01:00
'Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu' - do jednego miejsca, celu można dojść na różne sposoby
'Każda droga dobra, bo do ludzi prowadzi' - każda rozmowa lub spotkanie jest otwarciem na świat
'Wszystko jest na najlepszej drodze' - wszystko prowadzi ku lepszemu, wszystko wskazuje na to ze bedzie tylko lepiej.
'Nie tędy droga' - zły wybór. Coś idzie w złym kierunku, trzeba pomyśleć co zrobić żeby było dobrze
'Czuć się jak groch przy drodze' - czuć się źle, być stale niepokojonym, nękanym
'Kiedy chęci dobre, to i droga krótka' - Jeżeli naprawdę chcesz coś uczynić, to nie zajmnie ci to długo
'Chodzić własnymi drogami.' - nie sluchac nikogo, robic tak jak mi sie podoba, miec swoje poglady i nimi sie kierować
'I na równej drodze można się potknąć' - Nawet coś prostego można zrobić żle
29 4 29