Przetłumacz na normalny narodowy język:
Tam gdze Wisła òd Krakòwa
W pòlsczé mòrze płënie
Pòlskô wiara, pòlskô mòwa
Nigdë nie zadżinie.

Ref.
Nigdë do zgùbë
Nié przińdą Kaszëbë,
Marsz, marsz za wrodżém!
Më trzimómë z Bòdżém.

Më z Niemcami wieczi całé
Krwawe wiedlë wòjnë.
Wòlné piesni wiedno brzmiałë
Bez gòrë i chòjnë.

Ref. Nigdë do zgùbë...

Przëszed Krzëżôk w twôrdi blasze,
Pôlëł wsë i miasta,
Za to jegò cepë naszé
Grzmòcełë lat dwasta.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:17:09+01:00
Tam, gdze Wisła оd Krakowa
W polscie morse рłynie,
Polsko wiara, polsko mowa
Nigde nie zadzinie.

Nigde do zgube
Nie przyńdą Kaszube,
Marsz, marsz za wrodziem;
My trzymame z Bodziem.

Me z Mniemcami wiecie całe
Krwawe wiedle wojne,
Wolne piesnie w jedno brzmiałe
Bezgore i chojne.

Nigde do zgube i t. d.

Przeszed Krzyżok w twardy blasze,
Poleł wse i miasta,
Za to cepe nasze
Grzmocełe lot dwa sta.

Nigde do zgube i t. d.

Nos zawołał dо swy rote
Polsci krol Jadziełło,
Jeł w mniemniecciech karkach gnote
Trzeszczałe, jaż mniło.

Nigde do zgube i t. d.

Gdze król Kazmnierz gnoł Krzyżoka?
Gnoł go pod Chonice!
Ве go zgnietłe, jak robaki,
Kaszubście kłonice.

Nigde do zgube i t. d.

Ciej roz naju okrętami
Szwede najechale,
Ме żesme jech kapuzami
Z Pucka wynekale.

Nigde do zgube i t. d.

Krzyżem świętym przeżegnanie,
Sec, seciera, kosa,
Z tym Kaszuba w piekle stanie,
Dyabłu utrze nosa.

Nigde do zgube i t. d.

Nasz Stanisłow Kostka święty,
Co sę u nos rodzeł,
Ne dopuscy, be zawzęty
Wrog nam długo szkodzeł.

Nigde do zgube i t. d.

Płaczą matcie nad senami,
Płaczą dzys dzewice,
Hola! Jesz je Bóg nad nami
Doł cepe, kłonice.

Nigde do zgube i t. d.
3 5 3
2010-01-16T16:20:28+01:00
Tam gdzie Wisła od Krakowa
W polskie morze płynie
Polska wiara, polska mowa
Nigdy nie zaginie.

Ref.
Nigdy do zguby
Nie przyjdą Kaszuby,
Marsz, marsz za wrogiem!
My trzymamy z Bogiem.

My z Niemcami wiecznie cali
Krwawe wiedli wojny.
Wolne pieśni wiedno brzmiały
Przez gòry i chojne.

Przeszedł Krzyżak w trwogi blasze,
Poległ wsie i miasta,
Za to jego cepy nasze
grzmiały lat dwadzieścia
1 5 1
2010-01-16T16:22:07+01:00
Tam gdzie wisła od krakowa
w polskie morze płynie
polska wiara polska mowa
nigdy nie zaginie

nigdy do zguby
nie przyjdą kaszubi
marsz marsz za wrogiem
my trzymamy z bogiem

my z niemcami wieki całe
krwawe wiedliśmy wojny
wolne pieśni zawsze były słychać


nigdy do zguby...

a dalej to nie wiem
2 3 2