Wykonaj dziennik młodego fotografika, np.
01.01.2009r.
Dzisiaj miałam odczucie że jest zła pogoda by robić zdjęcia jednak...

02.01.2009r.
Ten dzień był bardzo udany, zrobiłam aż 6 świetnych zdjęć ...itd.


Bardzo proszę o pomoc! Daje bardzo dużo punktów!

3

Odpowiedzi

2010-01-16T16:27:53+01:00
Początek jest dobry :D
3.01.2009
Zrobiłem piękne zdjęcie ośnieżonych drzew w parku.Wydrukowałem i powiesiłem na ścianie.
4.01.2009
Nie miałem czasu na robienie zdjęć,moja mamusia była chora.
5.01.2009
Mama chora,ale udało mi się zrobić zdjęcie zachodu słońca...
6.01.2009
Mój piesek tak się pieścił,cały dzień robiłem mu zdjęcia w ogródku.
7.01.2009
Byłem w wesołym miasteczku,zrobiłem fotę najlepszej karuzeli.
8.01.2009
Zaraziłem się od mamy,miałem gorączkę i z moich planów nici.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:43:56+01:00
01.02.2009rok
Dzisiaj miałam odczucie, że nic mi się nie uda, jednak kiedy wyjrzałam za okno, ujrzałam przepiękne drzewa, pokryte białą kołdrą. Postanowiłam porobić kilka zdjątek.

02.02.2009rok
Dzisiaj czuję się świetnie. Okazało się, że wyjeżdżam w góry do cioci. Wzięłam torbę, i aparat i ruszyłam do auta. W czasie podróży, udało mi się uchwycić kilka pięknych okazji do zrobienia zdjęcia.

03.02.2009rok
Podróż w góry zajęła nam trochę dużo czasu. Obudziłam się o 11.05, rozejrzałam się dookoła, a wtedy mama powiedziała,że wybieramy się na wystawę storczyków. Było ich mnóstwo. Były piękne, mogłam zrobić kilka fotografii ukradkiem:).

04.02.2009rok
Dzisiaj moja ciocia zabrała mnie na wycieczkę po potoku. Wycieczka była świetna, a mój aparat nie przestawał działać :)

05.02.2009rok
Dzisiaj musieliśmy już jechać do domu. Kiedy przejeżdżaliśmy polnymi, spokojnymi drogami, widzieliśmy piękne, przebijające się przez cieniutką warstwę śniegu przebiśniegi. Były piękne...

06.02.2009rok
Moje urodziny...Już wróciliśmy do domu. Czekało na mnie pyszne śniadanie, przygotowane przez babcię, która pilnowała naszego domu podczas wyjazdu. Zeszłam do kuchni, i wszyscy powitali mnie wesołym śpiewem, i prezentami. Wzięłam aparat, a że to była taka piękna chwila, zrobiłam kilka fajnych fotek:)
2010-01-16T17:15:49+01:00
3.01.2009
Zrobiłem bradzo piękne zdjęcia bałwanowi.
4.01.2009
Miałem mało czasu na zdjęcia, bo mój tata był chory
5.01.2009
Tata jest chora, ale zrobiłem piękne zdjęcia gdy słonice wschodziło.
6.01.2009
Mój kot jest ładny i robiłem mu dużo zdjęć.
7.01.2009
Byłem w parku i zrobiłem zdjęcie sarną.
8.01.2009
Zaraziłem się od taty i nie robiłem już zdjęć.
1 1 1