Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:31:04+01:00
*-stopnie
Oki już widze to co napisałem wcześniej nie ważne.
180-105=75* tyle ma ten na dole po prawej
180-75=105* tyle ten u góry
90-21=69* tyle stopni ma ten na dole po lewej
180-69=111*
23 3 23
2010-01-16T16:31:28+01:00
ABC = 75
CDA = 90
BAD = 69
BCD = 126


Ze względu na klawiature, litery na początku oznaczają kąt, a liczby dalej ile ma on stopni.
23 4 23
2010-01-16T17:16:58+01:00
Ten przy A ma 169 stopni
ten przy B ma 75 stopni
ten przy C ma 105 stopni
ten przy D ma 21 stopni
14 3 14