Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T16:37:34+01:00
Wydarzenie szkolne ,grypa , sport , polityka ,program telewizyjny , wypadek , chora , spadkobierca , rozmowa z turystą o wrażeniach z odwiedzin jakiegoś odwiedzonego miejsca.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:38:51+01:00
Oto kilka tematów wartych poruszenia w reportażu:
- nastoletni przestępcy- czyli dzieci z poprawczaków
-stan ziemi- czyli co zrobić by zapobiedz niszczeniu się ziemi, oraz co się teraz dzieje
-trzęsienia ziemi- czyli ofiar i skutki
-ostatnie przeczytane przez ciebie fakty z gazety.
Powodzonka ;)
6 4 6