Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:37:29+01:00
Rozmnaża się bezpłciowo przez poprzeczny podział komórki. W procesie tym makronukleus dzieli się przez amitozę, a mikronukleus przez mitozę. Pantofelki przeprowadzają również proces płciowy (koniugację) w celu rekombinacji materiału genetycznego. Koniugacja nie jest metodą rozmnażania, ponieważ w jej wyniku nie powstają nowe osobniki.

17 4 17
2010-01-16T16:38:14+01:00
Rozmnaża się bezpłciowo przez poprzeczny podział komórki. W nim makronukleus dzieli się przez amitozę, a mikronukleus przez mitozę.

4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T16:39:41+01:00
Pantofelek rozmnaża się bezpłciowo .
5 3 5