Odpowiedzi

2010-01-16T17:04:42+01:00
F=ma
a=v/t
a=15m/s:100s
a=0,15m/s²
F=20000kg×0,15m/s²
F=3000N
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:07:50+01:00
M - masa pociągu = 20 ton = 20000 kg
v - prędkość końcowa ruchu = 0
vo - prędkość początkowa ruchu = 15 m/s
t - czas ruchu = 1 min 40 s = 100 s
-a - opóżnienie ruchu = ?
F - sila hamująca = ?
vo = -at
-a = vo/t = 15/100 = 0,15 m/skwadrat
F = m razy - 0,5 = 20000 razy -0,15 = - 3000 N
siła hamująca = - 3000 N
5 3 5