Prosze o zrobienie wszystkiego tzn wszystkich linków.W każdym linku znajduje sie pare krotkich zadań.

Prosze pomozcie mi jestem zagrozony na polrocze z niemca i pani mi zadala to jak to zrobie to przejde do nastepnej klasy tak mi pani mowila pomocy blagam zrobcie mi to z gory dzieki wam dam kazdemuu najjjj

Nizej podaje linki:


http://img683.imageshack.us/img683/5750/scan0001z.png
http://img263.imageshack.us/img263/1452/scan00002.png
http://img683.imageshack.us/img683/7137/scan00003.png
http://img46.imageshack.us/img46/4401/scan00004.png
http://img199.imageshack.us/img199/6438/scan005.png
http://img683.imageshack.us/img683/2562/scan0007.png
http://img46.imageshack.us/img46/1460/scan0008.png
http://img683.imageshack.us/img683/4430/scan009.png


na kazdje stronie sa chyba po 2 zadania prosze o zrobienie wszystkich linkow.Jak to zrobicie i bd mial dobrze to zdam do nastepnej klasy bo teraz jestem zagorozny daje duzpo pkt i dam naj czekam

3

Odpowiedzi

2010-01-16T17:37:24+01:00
Zad 18c
Jestem fajny myślę że wszyscy mnie szanują . Jestem miły dla innych , jestem wysportowany nie siedzę dużo na komputerze , zadbany

Ich bin toll ich denke dass alle mich achten. Ich bin nett für ander, ich bin kein sportlich ich sitze viel am Computer, gepflegt

zad 19

Mój kolega ma 15 lat nazywa się Piotrek . Pochodzi z Polski . Mieszka w okolicach Krakowa . Lubi jeździć na deskorolce i grać w piłkę siatkową . Jest brunetem o niebieskich oczach . Z charakteru jest miły i zabawny sympatyczny i dowcipny .

Mein Freund hat die 15 Jahre sich selbst nennen Piotrek. Er kommt. Er wohnt in den Umgebungen des Krakaus. Er mag Skateboard fahren und den Volleyball spielen. Er ist der Dunkelhaarige über blaue Augen. Aus dem Charakter ist er nett und lustig sympathisch und witzig.
\
Link ( http://img683.imageshack.us/img683/7137/scan00003.png )
Ma końcówkę "st "

(link) ( http://img46.imageshack.us/img46/4401/scan00004.png )
Zad 6a

1. + drei
2. + vier
3. + neun
4. + sieben
5. - drei
6. - neun
7. - zwolf
8. - funf
2010-01-16T19:29:26+01:00
Zadanie 6 a
1. + drei
2. + vier
3. + neun
4. + sieben
5. - drei
6. - neun
7. - zwolf
8. - funf
link z końcówką 00003.png
w tym zadaniu jest końcówka (st)
zad 18c
Jestem fajny myślę że wszyscy mnie szanują . Jestem miły dla innych , jestem wysportowany nie siedzę dużo na komputerze , zadbany
Ich bin toll ich denke dass alle mich achten. Ich bin nett für ander, ich bin kein sportlich ich sitze viel am Computer, gepflegt
zad 19

Mój kolega ma 15 lat nazywa się Piotrek . Pochodzi z Polski . Mieszka w okolicach Krakowa . Lubi jeździć na deskorolce i grać w piłkę siatkową . Jest brunetem o niebieskich oczach . Z charakteru jest miły i zabawny sympatyczny i dowcipny .
Mein Freund hat die 15 Jahre sich selbst nennen Piotrek. Er kommt. Er wohnt in den Umgebungen des Krakaus. Er mag Skateboard fahren und den Volleyball spielen. Er ist der Dunkelhaarige über blaue Augen. Aus dem Charakter ist er nett und lustig sympathisch und witzig.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:01:50+01:00
1 link- strona 17

Zad 17b

Informacje prawdziwe; nr 2,4,5,6,10

Zad 18a

Aussehen;attraktive, schlank, nett, hubsch, sportlich
Charakter; longweilig, witzing, fotografier, inteligent

Zad 18b

Jch bin nett und witzig
Jch bin attraktiv und sportlich



2 link - strona 18

Zad 20a
ten po srodku to Sascha , po prawej stronie Frank a po lewej Jurgen

Zad 21a

Zdania nieprawdziwe; nr 2,4,5,8,10,11

3 link - strona 21

Zad G4

Ich heiBe Katja. - Nein,du heiBt nicht Katja.
Ich wohne in Hamburg . - Nein,du wohnst nicht in Hamburg
Ich komme auch Deutschland. - Nein,du kommst nicht aus Deutschland
Ich bin 10 Jahre alt. - Nein,du binst nicht 10 Jahre alt

Jesli chcemy zaprzeczyc.... na koncu zdania; stawiamy bezposredno przed nimi...

Zad G5

a) -Wie
- Wo
b) - HeiBt
- Woher

W zdaniach zaczynajacych sie od słowa wystepującego czasownik... , które zaczynają sie od czasownika ,wymagają...

4 link

Zad 6a

Funf + drei =acht
Sechzehn + vier=zwolf
drei x vier=vierzehn
vierzehn - drei=elf
achtzehn-neun=neun
funfzehn : funf=drei
zehn : zwei=funf

5 link- str 31

ZDANIA PRAWDZIWE
nr. 4,7,9,10 reszta fałszywe

7 link str.41

der; Vater,Opa,Bruder,Cousin
die;Mutter,Schwester,Oma,Cousine,Tante
das;Kind
die l.mnoga;Geschwister, Zwilling,Eltern,GroBeltern

r.meski-der
r.zenski-die
r.nijaki-das
l.mnoga -die


Dla r.meskiego (der) jest nim er , dla zenskiego (die) -sie, dla nijakiego - es , a dla l.mnogiej -sind



RESZTY NIE MAM