Odpowiedzi

2010-01-16T17:17:04+01:00
P=F/S

F=Q
Q=m*g
Q=4t*10m/s^=4000kg*10m/s^=40000N

S=0,4m^

P=40000N:0,4m^=100000Pa=100kPa
1 4 1
2010-01-16T17:17:56+01:00
P= F/s

p=N/s

Fparcia – siła parcia, (w niutonach N), lub
N siła nacisku (w niutonach N)
p – ciśnienie (w paskalach Pa)
S – pole powierzchni (w m2)

p= 40 000N/ 0,04m2

p=100 000
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:37:51+01:00
P= F/S
F = m * g
F = 4t * 10 m/s = 4000 kg * 10 m/s = 40000 N
S = 0,4 m
P = 40000 N : 0,4 m = 100000 Pa = 100 kPa
2 5 2