Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:32:39+01:00
Długość krawędzi sześcianu: 7cm, 12cm, 10dm, 4cm, 5m
Objętość sześcianu: 343cm³, 1728cm³, 1000dm³, 64cm³, 125m³
Pole powierzchni sześcianu: 294cm², 864cm², 600dm²,96cm², 150m²

Długość krawędzi prostopadłościanu:
*2cm, 2cm, 8cm
*10dm, 6dm, 1dm
*5m, 2m, 10m
*3,5mm, 2mm, 6mm
*6cm, 1dm=10cm, 2mm=0,2cm

Objętość prostopadłościanu: 32cm³, 60dm³, 100m³, 42mm³, 12cm³
2010-01-16T17:33:32+01:00
Po kolei od lewej do prawej:

10dm; 4cm; 5m; 343cm^3; 288cm^3; 64cm^3; 294cm^2; 864cm^2; 600dm^2; 150m^2

10m; 6mm; 32cm^3; 60dm^3; 12cm^3

nie piszę obliczeń, bo to tabelka i chyba nie są potrzebne. jeżeli jednak są potrzebne, to napisz mi na prywatną, a edytuję odpowiedź.
2010-01-16T22:32:27+01:00