Odpowiedzi

2010-01-16T17:37:28+01:00
Jajko kolumba - To określenie zaskakująco prostego rozwiązania skomplikowanego zadania, zawiłego problemu.

nosić się jak kura z jajkiem - robić wielki szum wokół małej sprawy

kura znosząca złote jajka - źródło dużych dochodów, niezwykle dochodowe przedsięwzięcie
38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:37:47+01:00
Jajko kolumba - określenie zaskakująco prostego rozwiązania zadania ktore wydawało się trudne/skomplikowane

nosic się jak kura z jajkiem - robić wielki szum wokół małej sprawy

kura znosząca złote jaja - źródło dużych dochodów

rowniez pozdrawiam :*

56 4 56