Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:39:58+01:00
1. Odcinek długości 3 cm na mapie w skali 1:200 000 to w rzeczywistości 6 km
2. 35 mm to 3,5 % jednego metra
3. Równoległobok o boku 13 cm i wysokości opuszczonej na ten bok równej 8 cm ma pole 104 cm
2010-01-16T17:40:18+01:00
2010-01-16T17:46:19+01:00
1. Odcinek długości 3 cm. na mapie w skali 1:200 000 to w rzeczywistości 6 km
2. 35 mm to 0,035 % jednego metra
3. Równoległobok o boku 13 cm i wysokości opuszczonej na ten bok równej 16 cm. ma pole 104 cm