Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:46:36+01:00
Zaletą Odyseusza była jego opiekuńczość i odpowiedzialność. Nie chciał zostawić swojej rodziny.
Był kulturalny, potrafił zjednywać ludzi.
Cieszył się także sławą odważnego i pomysłowego wojownika, aby wyruszył na podbicie Troi.
Bohater miał wysoki wzrost, silnie zbudowane ciało co świadczyło o jego wytrzymałości w ekstremalnych warunkach takich jak: sztorm na morzu. Swoim przystojnym wyglądem przyciągał wzrokiem kobiety. był ich ulubieńcem.
3 5 3
2010-01-16T19:34:10+01:00
Był pomysłowy, mądry, inteligentny, przebiegły
5 3 5
2010-01-16T19:37:32+01:00
Odwaga, spryt, ambicja, meskosc, samodzielnosc
4 3 4