Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:51:08+01:00
Nauczyciele zazwyczaj dają takie zadania:
- napisz jeden z przeczytanych mitów
-opisz jakiegoś boga
-wymień atrybuty bogów
-wyjaśnij pojęcia ( posejdon tartar olimp boginki)
Powodzenia
2010-01-16T17:52:42+01:00
Napewno bedziesz miała do opisania jakis wskazany lub wybrany przez siebie mit i jaka wynika z niego nauka dla dzisiejszego człowieka.
mozesz nawet miec co oznacza słowo mit.
Dlaczego przetrwały tak długo i czy można w nich znaleźć choć odrobinę prawdy.
2010-01-16T17:52:47+01:00
Dedal i ikar
stajnia augiasza
proeteusz
herjazon i złote róno
syzyfowa praca