JAK SIĘ TO WYMAWIA PO niemiecku???
A i wszystko po niemiecku....
poniedziałek-
wtorek-
środa-
czwartek-
piątek-
sobota-
niedziela-
Polski-
niemiecki-
angielski-
wf-
muzyka-
plastyka-
technika-
biologia-
geografia-
religia-
historia-
matematyka-
Jak się to wymawia... po nimiecku???

2

Odpowiedzi

2010-01-16T17:56:32+01:00
Montag
dienstag
mitwoch
donerstag
freitag
samstag
sontag
polnisch polnisz
deutsch dojcz chyba ;]
englisch englisz
musik
kunst
technik
biologi biolodżi chyba
geografie
religion
geschischte gesziszte
mathematik matematik
;] pozdro
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:57:34+01:00
Poniedziałek- Montag - tak samo się czyta
wtorek- Dienstag - czyta się dinstag
środa- - Mittwoch - mitwoch
czwartek-Donnerstag - czyt. donerstag
piątek- Freitag - frajtag
sobota- Samstag - czyt. tak samo
niedziela- Sonntag - czyt. tak samo ;]
Polski- polnisch - czyt. polnisz
niemiecki- deutsch czyt. dojcz
angielski- englisch - czyt. englisz
wf- Sport - czyt. szport
muzyka- Musik - muzik
plastyka- Plastik - czyt. plastik
technika- Technik - czyt. tak samo
biologia- Biologie - czyt. biologi
geografia- Geographie - geografi
religia- Religion - czyt. tak samo
historia- Geschichte - czyt. gesziśte
matematyka- Mathematik - matematik

;)
2 5 2