Odpowiedzi

2010-01-16T18:07:53+01:00
Zdaje mi się, że to chodzi o to że jeśli wynalazca odkryje coś to każdy człowiek dąży do tego by uleprzyć to a gdy już wynalazca dokona przeróbki jest zbyt słaby by coś innego zrobić.

Albo chodzi o to że ludzie dążą do tego by mieć wszystko co najlepsze a gdy zauważą że ktoś jaet lub ma coś ładniejszego od nich prubuje mieć to. Prowadzi to chyba do zazdrości, czasami prze głupstwo można stracić przyjażń.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T18:08:35+01:00
Rewolucja jest matką, która pożera własne dzieci, ponieważ ludzie giną w swojej ojczyźnie i to z kogo rąk?! Z rak swoich braci.
W kraju sieje się spostuszenie. Obywatele nisczą swoja ojczyzne, niszczą wszystko to na co tak długo pracowali i ch przodkowie
2 3 2