Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T18:17:01+01:00
H = 30 * 5/6 = 25 cm = 2,5 dm
V = 6 dm * 4dm * 2,5dm = 60 dm sześciennych= 60 litrów

60 kg + 6,5 kg = 66,5 kg

Akwarium z wodą waży 66,5 kg.

2010-01-16T18:19:39+01:00
30*5/6=25 to jest 5/6 z wysokości
25*60*40=60000cm³
60000cm³=60l
60l=60kg
60+6,5=66,5 waga akwariumu z wodą
  • Guru
  • Początkujący
2010-01-16T18:20:26+01:00
30 x 5/6=25
25x60x40=60kg
60+6.5= 66.5