Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T18:18:04+01:00
Po przeczytaniu tego pytania skojarzył mi się sąd np rodzinny
TU MASZ STRONE
http://images.google.pl/images?gbv=2&hl=pl&ei=Q_RRS-j2KYiSmwObs_2cCg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=S%C4%85d+Rodzinny&spell=1
2010-01-16T19:22:57+01:00
Niestety niemma obrazka ale wiem jaki obrazek można załączyć .
Skojarzyło mi się o uczniu oraz nauczycielu . Chodzi oto , że jest jakaś sprawa która uczniowi się nie podoba za to nauczycielowi podoba się jak najbardziej . Trzeba wysłuchać obu stron np. jeżeli taka poważna sprawa idzie do dyrektorki gdyż może rację ma tak naprawdę uczeń ?

mam nadzieję , że pomogłam
2010-01-16T22:34:48+01:00
Ponieważ każda ze stron będzie wskazywać na drugiego