Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T18:23:42+01:00
Za:
- tania energia
- oszczędność naturalnych surowców mineralnych
- brak gazów odpowiedzialnych za efekt cieplarniany

przeciw:
- w wypadku awarii skażenie dużego obszaru substancjami radioaktywnymi na wiele lat
- trudność składowania i magazynowania odpadów radioaktywnych
- wielkie koszty inwestycyjne
1 5 1
2010-01-16T18:25:08+01:00
Za :
powstaje dużo energii z rozszczepiania atomów
mało zanieczyszczeń
brak emisji gazów cieplarnianych,
pyłów
oszczędzanie ropy węgla


przeciw:
Możliwe jest dojście do awarii elektrowni - np w Czarnobylu skończyć się to może śmiercią wielu ludzi oraz skażeniem środowiska
problem ze składowaniem odpadków radioaktywnych
koszta budowy
1 5 1