Pani Basia ma wiecej corek niz synow. Zapytana , ilu ma synow , a ile corek
odpowiedziala :
-Gdybym miala 2 razy wiecej synow niz mam , to bym miala 8 dzieci.
Jeden z synow pani Basi dodal:
-Gdybys mamusiu miala 2 razy mniej corek to mialabys tylko 4 dzieci.

Ile synow a ile corek moze miec pani basia ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T18:19:10+01:00
4 córki i 2 synów

2x2+4=8

4/2=2=4
2010-01-16T18:19:28+01:00
2010-01-16T18:21:06+01:00