Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T18:25:19+01:00
Stereotypy utrudniają relacje między narodami, gdyz ludzie wierzą w kompletne bzdury na temat drugiego narodu myśląc, że to prawda i państwo ten drugi naród odrzuca, uważając, że jest on zły, dziwny itp, itd.
Podam może przykład:
Krąży stereotyp, że murzyni dlatego mają taki kolor skóry, że są brudni. Inne narody, nie wszystkie, ale niektóre, w to wierzą. I ludzie nie chcą się zadawać z brudasami, więc murzyni są odrzucani. I ten oto stereotyp potrafi naprawdę namieszać.
21 3 21
2010-01-16T18:27:08+01:00
Stereotypy utrudniają relacje między narodami, ponieważ oczerniają je, sprawiają iż inne kraje myślą o danym państwie żle, patrząc na nie ze zgorszeniem.
17 4 17