Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T10:52:37+02:00
Czesc Jurek! Jak sie czujesz czy wszystko u Ciebie w porzadku?Dowiedzialem sie jakis czas temu ze masz watpliwosci co do swojej wiary.Bardzo mnie to martwi i chce Ci pomoc.Jestem wierzaca osoba i chcialabym zebys Ty tez nia byl.Bog jest naszym stworca i wzystkich bardzo kocha.Ciebie tez.Umarl za Nas ludzi na krzyzu abysmy byli zbawieni,cierpial za Nas.Nie zmusze Cie do niczego ale moze pszedl byc w niedziele ze mna do kosciola?Gorąco Cie pozdrawiam Ania
2009-09-29T12:54:10+02:00
Ja jestem katoliczką i bardzo sie z tego powodu ciesze bo mam takie święta jak boże narodzenie gdzie wszyscy całą rodzina idziemy do kościoła a potem zasiadamy za stó i rozmawiamy mamy prezenty. jest również świętpo takie jak ladny poniedziałek gdzie lejemy się wodą.