Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T18:44:29+01:00
Drewno,węgiel kamienny,propan(gaz płynny),olej opałowy lekki.
1 5 1
2010-01-16T19:05:09+01:00
Główne składniki paliw konwecjonalnych są
zużyte gumy
zuzyte oleje
szlam papierowy
odpady komunalne
emulsje wodne skondensowanych węglowodorów pochodzenia pierwotnego lub po przerobce
smoły porafinacyjne zużyte ziemie wybielające olejów transformatorowych, parafin i wazelin technicznych
węglowodory chlorowane
odpady węglowe (łupki węglowe, muły węglowe)
emulsje wodne zneutralizowanych smół rafinacyjnych
olejowe zawiesiny ziem wybielajacych oraz zużytych smarów