Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T18:41:16+01:00
Opisz mit o Syzyfie . czy cos
Opisz Dzeusa.
Wyjaśnij czemu ogień był potrzebny ludziom.

;d
1 1 1
  • bar
  • Początkujący
2010-01-16T18:41:31+01:00
Moza na niej byc mity teogeniczny , kosmogeniczny , antropogeniczny
Masz w podreczniku teksy naucz sie ich bo przewaznie sa one rzucane na prace klasowa.
Poszukaj tez o teatrze greckim
2010-01-16T18:41:50+01:00
1.Podaj Bogów mitologicznych.
2.Scharakteryzuj mit o Syzyfie. Co on ukazuje.
3.Czym różni się Bóg mitologiczny od Boga Biblijnego.
Ja miałam takie zadania na ost kartkówce;)