Odpowiedzi

2010-01-16T18:42:54+01:00
Może Inwokację z Pana Tadeusza?moja kolezanka to recytowala i przeszla nawet do drugiego etapu
1 1 1
2010-01-16T18:43:11+01:00
Wiersz Jestem Julią H. Poświatowskiej
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T18:43:12+01:00
Kapuśniaczek moja pani od Polaka powiedziała że się świetnie nadaje do gimnazjum i do podstawówki jestem w 6 klasie.Moja koleżanka go recytowała i wygrała