Odpowiedzi

2010-01-16T18:50:32+01:00
1200 x 19% = 228
(19%=228)
1200 - 228 = 972zł
Odp. Po odliczeniu podatku Pan Zenek dostanie na rękę 972zł na rękę.
1 1 1
2010-01-16T18:52:21+01:00
1200 zł x 19% = 228 zł
1200 zł - 228 zł = 972 zł

Odp: Po odliczeniu 19% podatku pan Zenek otrzyma 972 zł wynagrodzenia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T18:52:30+01:00
Wynagrodzenia P. Zenka = 1200zł
podatek 19% a 19% to 0,19

obliczamy 19 % z 1200 czyli 1200 *0,19 =228 zł

1200 - 19%
1200- 228 =972 zł

Pan Zenek otrzyma 972 zł.
1 5 1