Odpowiedzi

2010-01-17T21:56:48+01:00
Politycy to nasi przedstawiciele, których wybraliśmy w wyborach. Wybieramy ich ze względu na ich poglądy. Przedstawiają swój pogląd jako pogląd wyborców, którzy na niego zagłosowali.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:54:09+01:00
Polityka i politycy są nam potrzebni, ponieważ rządzą państwem i chcą dla ludzi jak najlepiej. Przeciętny polak nie mógłby zostać politykiem, gdyż trzeba bardzo dobrze znać prawo, a nie wszyscy je dobrze znają.