Przebywasz u swojego kolegi w Bonn. Hannes właśnie wyszedł, a ty chcesz pójść do centrum handlowego, aby kupić prezenty dla swoich rodziców. Zostaw mu krótką wiadomość, w której:
- poinformujesz go, dokąd pojechałaś,
- wyjaśnisz przyczynę swojego wyjścia,
- poinformujesz o późniejszym powrocie do domu,
- przeprosisz, że nie czekałaś na niego
BARDZO PROSZĘ O POMOC potrzebne mi to na poniedziałek

2

Odpowiedzi

2010-01-16T19:01:48+01:00
Hallo Martin!
Ich möchte mich entschuldigen, dass ich nicht auf dich gewaret habe, aber ich ausgehen muss. Ich muss nach Einkaufszentrum fahren, weil ich dort Geschenke für Eltern kaufen will.
Ich komme um 20 Uhr nach Hause zurück. Noch einmal entschuldige ich.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:30:17+01:00
Hans,

ich habe zum Einkaufszentrum fahren mussen, wiel ich für meine Eltern Geschenke kaufen will. Ich komme um 24 Uhr zurück. Ich entschuldige mich, dass ich auf dich nicht gewartet habe.

XYZ

Żaden translator, własna wiedza !
Jeżeli chcesz, żebym przetłumaczył na PL pisz na PW :)
2 5 2