Zadaj pytania, do których masz podane odpowiedzi. Odpowiedź: Największym zwierzęciem, jakie kiedykolwiek żyło na świecie, jest płetwal błękitny.
Odpowiedź: Świstak kopie nory, które służą mu jako komora lęgowa, do ucieczki w razie zagrożenia, a zimie spędza w nich sen zimowy. Proszę o pytania.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T19:03:23+01:00
1. Jakie jest największe zwierzęcie, jakie kiedykolwiek żyło na świecie?
2. Po co świstak kopie nory?
2010-01-16T19:03:43+01:00
Co jest największym zwierzeciem na świecie??
co to za zwierzę, które kopie nory, które służą mu jako komora lęgowa, do ucieczki w razie zagrożenia, a zimie spędza w nich sen zimowy?
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T21:53:19+01:00
1)Kim jest największe zwierze zyjace na swiecie?

2)Po co świstak kopie nory?

proszę