Krzyżówka.
1. Rodzaj energii zamienianej na energię cieplną. (11)
2. Miejsce pod kotłem, w którym ogrzewa się wodę. (9)
3. Reguluje ilość ciepła w mieszkaniu znajduje się przy grzejniku. (9)
4. Jedna z przyczyn zimnych kaloryferów. (14)
5. Pomieszczenie, w którym znajduje się kocioł grzewczy. (9)
6. Substancja, która dobrze magazynuje i prowadzi ciepło. (4)

2

Odpowiedzi

2010-01-16T19:10:30+01:00
1.słońce
2.palenisko
3.
4.woda
5.
6. rura
35 1 35
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T19:14:27+01:00
1.słońce
2.palenisko
3.regulator
4.woda
5.piwnica-kotłownia
6. rura
60 1 60