1.Na zegarze jest godzina 14:00. Zapisz która będzie godzina po obrocie dużej wskazówki o kąt
a) 90stopni b)60 stopni c)30 stopni d)120 stopni

2.Kąt półpełny podziel na 4 kąty tak aby każdy następny był
a) o 20 stopni większy od następnego
b) dwa razy większa od poprzedniego

Plis pilne pomocy

daje naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:27:04+01:00
1. a)14:15
b)14:10
c) 14:5
d) 14:20

bo napisałaś dużej wskazówki ;)

2.
a) 15+35+55+75
b)12+24+48+96

i niepotrzebnie kliknęłam, że to spam... ;(
  • tark
  • Początkujący
2010-01-16T23:44:39+01:00
O 90 stopni to godzina 17:00
o 120 stopni godzina 20:00

o 30 stopni godzina 15:00
o 60 stopni godzina 16:30

reszte niewiem $$!