Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T19:09:53+01:00
A) Dane:

1,08 m2- zawartość

Wymiary kafelka:

a- 15 cm - 0, 15 m
b - 30 cm - 0,3 m

P- a x b = 0,15 x 0,3 = 0,045 m 2

Ile kafelek - ?

1,08 m 2 : 0, 045 m 2 = 24

Odp. 24 [ to dobrze bo mialam na lekcji i licze na naj ]
1 5 1
2010-01-16T19:10:09+01:00
A=15cm=0,15m
b=30cm=0,3m

pole kafelka=a*b
P=0,15*0,3
P=0,045m kwadratowych

v=1,08m
1,08/0,045=24

odp.:W pudełku są 24 płytki.
1 5 1