Odpowiedzi

2010-01-16T19:20:17+01:00
P podstawy sześcianu - 12*12= 144cm ^
P powierzchni sześcianu 6* 144= 864 cm
V= 144*12 = 1728 cm3
Pole całego prostopadłościanu - 864
P podstawy prostopadłościanu - 8 *8 = 64 cm
Dwie podstawy - 64*2 =128 cm
Pozostałe 4 ściany - 864 - 128 =736
x- długość drugiego boku
4(x*8)= 736
4 (8x) = 736
32x= 736 |:32
x= 23
V = 64*23= 1472 cm 3
2010-01-16T19:23:47+01:00
P=a*a*a
P=12cm*12cm*12cm
P=1728cm sześciennych - sześcian
P= Pp*h - prostopadłościan
1728cm sz.= 8cm * 8 cm * h
1728cm sz.= 64cm kwadratowe * h
h = 1728 / 64cm kwadratowe
h=27 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T19:24:20+01:00
PC szescianu = 12^2*6=864

PC prostobadloscianu = 8^2*2+(8*a)*4=864


128 + 32a = 864 /-128
32a=736/:32
a=23


Ob szescianu = 12^3=1728

prostopadloscianu = 8^2*23= 1472

3 5 3