Prostopadłościan ma wymiary 6, 8 , 10 oblicz dlugość przekątnej i objetosc tego prostopadloscianu.



PROSZĘ O ROZWIĄZANIE KROK PO KROKU. Nie chce tylko odpowiedzi literki.. odpowiedzi nie zgodne bede raportowac do admina.

pozdrawiam i z gory dziękuje.

MILE WIDZIANY zalącznik w postaci rysunka pomocniczego jesli ejst potrzebny by latwiej bylo zroumieć.

2

Odpowiedzi

2010-01-16T19:40:37+01:00
Wzór na przekątną w prostopadłościanie to a2+b2+c2 i obliczasz pierwiastek z tego. więc d = 10 pierwiastków z 2. objętość = abc. więc v= 480.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T19:43:20+01:00
Http://www.speedyshare.com/files/20372162/IMG000091.jpg
troche zła jakość, ale może odczytasz :)
1 5 1