Odpowiedzi

2010-01-16T19:29:50+01:00
Roślina-płoć-szczupak
glon-płoć-szczupak-jastrząb
glony-rozwielitka-szczupak
plankton-rozwielitka-płoć-szczupak
plankton-ukleja-jazgarz-okoń
szczupak-sum-rybołów
martwa materia organiczna-wiciowce-okoń-szczupak
1 4 1
2010-01-16T19:37:45+01:00
Ziemniak—stonka—bażant—lis
sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna
sosna-wiewiórka-Żbik-wilk
poziomka-gąsienica-Żaba
poziomka-ślimak-Żaba
kora-kornik-dzięcioł-jastrząb
Jęczmień - Wróbel - Jastrząb
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:04:17+01:00
Martwa materia organiczna-wiciowce-okoń-szczupak-człowiek
krowa—bakteria—bakteriofag
slimak—trawa—orzeł—sęp—niedzwiedz
fitoplankton—dorsz—makrela
plankton—ukleja—jazgarz—okoń
plankton—ukleja—jazgarz—okoń—szczupak—sum-—rybołów—lis
porosty—renifery—wilki
zioła, grzyby—ślimaki—żaby—zaskrońce—bocian
sosny—korniki—dzięcioły—jastrzębie
okrzemki—kryl—pingwin Adeli—foka lampart—orka
okrzemki—kryl—wieloryby
plankton roślinny—kryl—łosoś—foka—orka
zboże—mysz—myszołów(zamiast myszołowa może
być wąż albo jastrząb)
brzoza—mszyce—biedronka—sikora—wąż(lub—jastrząb)
1 5 1