Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T19:36:14+01:00
Zaproszenie
Serdecznie chciałbym zaprosić na pierwsze spotkanie koła wolontariuszy. Kazdy kto chce pomagać ludzią i wie że czyni to dobrze niech do nas przybedzie.
Spotkanie odbedzie się 1 lutego 2010r o godzinie 10:00 w remizie strażackiej

Przewodniczący koła wolontariuszy
(...)
10 2 10
2010-01-16T19:37:08+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wolontariuszu na spotkanie działalności koła wolontariuszy. Spotkanie odbędzie się 17.01.2010r. o godz.12:00 w ( miejsce spotkania). Proszę o przyjście.
Organizator ....
20 4 20
2010-01-16T19:40:11+01:00
Takie samo było pytanie na próbnym teście gimnazjalnym ; p


Z a p r o s z e n i e
Serdecznie chciałbym zaprosić na spotkanie wolontariuszy wszystkich tych , którzy się interesują ich ciekawą pracą.
Zebranie odbędzie się 23.02.2010 roku o godz. 15 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w sali nr.3.

Kierownik Domu Kultury i Nauki


Proszę ; **
12 3 12