Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T19:38:32+01:00
Prawdziwa wierność jest to oddanie sie najukochańszej osobie. Nigdy noe można jej okłamać, trzeba ja kochać

uczciwość jest to mówienie zawsze prawdy, bycie obietywnym człowiekiem
3 2 3
2010-01-16T19:40:01+01:00
Wierność i uczciwość czyli nie wolno kłamać trzeba wierzyć w to co sie robi a przede wszystkim w siebie , nie oszukiwać się nawzajem , być wobec siebie nawzajem lojalnym .
4 3 4