Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-28T16:50:26+02:00
To jest zadanie czy twoje pyt. czy masz się do szkoły malować czy nie. ??
2009-09-28T17:20:25+02:00
Nie, ponieważ szkoła to nie rewia mody i tam chodzi o skupienie się na nauce, a nie o malowaniu. Jeśli ktoś jest ładny nie potrzebuje makijażu (no chyba, że ma kompleksy)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T19:23:34+02:00
Szkoła to nie wybieg mody, tutaj mamy zgłębiać wiedzę, by kimś w życiu zostać. Co z tego, że będziesz wyglądać jak lala, a nie będziesz mieć wykształcenia? Szkoła to miejsce poświęcone nauce i tylko niej. Solidnym argumentem, może być nawet to, że za malowanie się, grozi za to nagana. (u mnie w szkole tak jest.)
1 1 1