Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:01:51+01:00
Rybakom do połowów
-Wydobywania ropy naftowe, dzieki, której robiony jest olej
napędowy służący m.in. do samochodu
-W morzu bałtyckim przeprowadzona jest rura dzieki, której
przeprowadzany jest gaz ziemny z jednego kraju do drugiego .
-Przewożenie dużych ładunków ciężkich ładunków nawet
takich jak samochód .
- Dla niektórych ludzi oceany są to tez miejsca pracy, ponieważ
niektórzy ludzie są nurkami i pod woda poszukują różnych
rzeczy i obserwują zwierzęta morskie.
- Morza i Oceany służą tez do filmów jako piękny krajobraz
- Służą one tez ludziom jako miejsce wypoczynku i pływ
2010-01-16T20:57:57+01:00
No moim zdaniem to ogromne znaczenie ogólnie na życie mają oceany . a )Statki inaczej transport morski dzięki nim można łatwiej i szybciej przedostać się gdzie tylko chcemy . Do wielu miejsc nie mogli byśmy dojechać natomiast dopłynąć owszem .
b) Ocean dostarcza nam ryby ( pożywienie ) ale bez transportu morskiego nie było by możliwości o ich złowieniu .
c ) sól morska powstaje po wyschnięciu oceanu ..